RIPRA VÁŠ PDMS PARTNER


a bude hůř

14.01.2020 16:27
Svolá si lev v lese zvířátka a povídá: "Zvířátka, mám hrozný hlad. Proto mi každý z vás přinese pořádný kus masa. Kdo mi ho nepřinese, toho umlátím svým penisem." 
Zvířátka se rozeběhnou a za chvíli přichází srnka a přináší pořádný kus masa. Lev to sežere a srnku propustí. 
O něco později přichází jelen a taky přináší pořádný kus masa. Lev to zase sežere a jelena propustí. 
Za chvíli dorazí zajíc a přinese jen jednu mrkev. Lev se naštve, uchopí svůj naběhlý penis a začne s ním zajíce mlátit. Zajíc se ale hrozně chechtá, lev přitlačí, zajíc se pořád chechtá, lev už má penis domodra, tak s tím přestane a říká: "Zajíci, tohle nechápu. Já tě mlátím jak o život a ty se furt chechtáš. Co to má znamenat?" 
Zajíc na to: "Já jen, že za mnou jde ježek a nese ti jablko."
 

—————

Zpět