RIPRA VÁŠ PDMS PARTNER


A stejně nás všechny zavřeli

14.01.2020 17:37

Do lesa zavítá finanční úřad a mezi zvířátky zavládne panika. 

Šnek i s celou rodinou utíká z lesa, v tom je potká čáp a ptá se: "Kam běžíš, šneku?" 

"Ále, do lesa přijel berňák vybírat daně a teď: já mám barák, moje stará má barák, všechny děti mají barák, no, to bych se nedoplatil!"

Čáp se zamyslí, začne s celou rodinou taky utíkat, až narazí na medvěda. 

"Kam běžíš čápe?" 

"Ále, do lesa přijel berňák vybírat daně a vem si to: já si žiji na vysoké noze, moje stará si žije na vysoké noze, všechny děti si žijí na vysoký noze, no, to bych se nedoplatil!" 

Medvěd se zamyslí a začne taky utíkat. Cestou škobrtne o krtka. "Kam valíš, medvěde?" 

"Ále, do lesa přijel berňák vybírat daně a teď: já mám kožich, moje stará má taky kožich, naše děti mají všichni taky kožich, no, to se nedoplatím." 

Krtek se zamyslí a rychle se taky hrabe z lesa pryč. Vyhrabe se až v ZOO přímo v kleci paviánů. Starej pavián na něj kouká a ptá se: "Co tady děláš, krtku?" 

"Ále, do lesa přijel berňák vybírat daně a teď: já mám nahrabáno, stará má nahrabáno, děti - ty mají taky nahrabáno, no to bych se nedoplatil!" 

Pavián na to: "Krtku, co blbneš...?! Podívej se na mě: já mám holou prdel, stará má holou prdel, naše děti mají taky holou prdel, a stejně nás všechny zavřeli!"

—————

Zpět