RIPRA VÁŠ PDMS PARTNER


a zase buzerant

14.01.2020 16:39

Sedlák koupil v tržnici mladého krásného kohouta. 

Když ho pustil na dvůr, tak hned přiběhl k starému kohoutovi a povídá: „A ty koukej zmizet, odteďka jsem tady pánem já a taky všechny slepice jsou moje. Jinak tě zabiju!“ 

Starý kohout povídá: „Dobře, vidím že jsi mladý a silný, nebudu se s tebou prát. Ale dej mi šanci, budeme spolu závodit. Dáš mi náskok půl okruhu a jestli mě doženeš, než uběhneme desetkrát kolem dvorku, nechám ti všechny slepice a odejdu.“ 

Mladý kohout souhlasil a začali závodit. Starý kohout běžel a kokrhal, co mu síly stačily. 

Sedlák uslyšel ten kravál, podíval se z okna, pak vzal pušku a zastřelil mladého kohouta. 

„Věřila bys tomu?“ povídá manželce, „to je už třetí kohout za poslední měsíc - a zase buzerant!“

—————

Zpět