RIPRA VÁŠ PDMS PARTNER


Jen zastřihnout drápky

15.01.2020 11:09

U veterináře jsou rotvajler, bernardýn a německá doga. Dají se do řeči. 

"Tak co, rotvíku, proč jseš tady?" 

"Ale, víte, já jsem od povahy agresivní. No a včera k nám přišel pošťák a jak nám do schránky dával poštu, tak jsem ho hrozně pokousal. Takže mě dá páníček utratit. Holt injekce." 

"Hm, to máš blbý. A co ty, bernardýne?" 

"No, víte, já jsem od povahy strašný žrout. Všecko, co vidím, tak sním nebo vypiju. No a tuhle jsem takhle vypil celý soudek s rumem, co mám pod krkem. Zrovna ale přišla lavina a můj pan záchranář neměl co podat vyproštěným a oni umrzli. Takže jdu na injekci." 

"Hm, tak to je opravdu smůla." 

"A co ty, dogo?" 

"No, pánové, já jsem takhle sám doma s paničkou a ona drhne podlahu. A jak tak byla předkloněna, tak jsem se neudržel a osouložil jsem ji." 

"No jo, tak to je jasné! Taky injekce, co?" 

"Ne, jen zastřihnout drápky."

—————

Zpět