RIPRA VÁŠ PDMS PARTNER


není nad zip

15.01.2020 12:35

Jde liška po lese a potká zajíčka. 

Zajíček ji říká: „Lištičko, lištičko, ty jsi taková krásná, pojď si zašukat!“ 

„To nejde, já jsem ještě panna.“ 

A zajíček na to: „To nevadí, ježek to zašije.“ 

Tak si teda užijou a ježek zašije. Druhý den jde liška opět po lese a potka jezevce. 

Ten hned: „Lištičko, lištičko, ty si taková krásná, pojď si zašukat!“ 

„To nejde, já jsem ještě panna."

Jezevec na to: „To nevadí, ježek zašije.“ 

Tak si zase užijou a ježek opět zašije. Třetí den jde liška znovu po lese a potká medvěda. 

Ten na ní hned: „Lištičko, lištičko, ty jsi taková krásná, pojď si zašukat!“ 

„To nejde, já jsem ještě panna.“ 

A medvěd na to: „To nevadí, ježek zašije.“ 

Tak si začnou užívat a v tom nelepším přijde ježek a říká: „Kdybych věděl, že jsi taková kurva, tak ti tam našiji zip!“

—————

Zpět