RIPRA VÁŠ PDMS PARTNER


Dřevěná noha

14.01.2020 11:24

Jde takhle pocestný a zastaví se u prasečí farmy u ohrady plné prasat a kde jedno prase má dřevěnou nohu. Protože to ještě nikdy neviděl, přijde k domu a ptá se farmáře: „Proč má to prase dřevěnou nohu?“ 

Farmář na to: „O tom vám povím takový příběh. Jednou jsem oral na poli a můj traktor sjel do příkopu, převrhl se a já skončil úplně bezmocný pod ním. A tohle prase přiběhlo, uvidělo to, vrátilo se domů a tam kvičelo tak hlasitě, až někdo vyběhl a pak přivedlo pomoc až ke mně.“ 

„Dobře, to je zajímavé, ale proč má to prase dřevěnou nohu?“ 

Farmář: „To není všechno. Jednou, když nikdo nebyl doma, přišel do domu zloděj. A prase uteklo z ohrady, přiběhlo za mnou až na pole a tak dlouho kvičelo, až jsem šel za ním a mohl toho zloděje vyhnat.“ 

Dobře, to je taky zajímavé, ale proč má to prase dřevěnou nohu?“ 

„No, vždyť mě nechte domluvit. Jednou jsem spal s manželkou v posteli a náš dům začal hořet. A prase zase uteklo z ohrady, přiběhlo za mnou a tak dlouho kvičelo, až jsem se probudila v poslední chvíli zachránil ženu a děti.“ 

„No to je velice dojemný příběh, ale proč má to prase dřevěnou nohu?“ 

„Vždyť vám to celou dobu vysvětluju. Přece když je prase tak chytré a hodné, když vás má tak rádo, tak ho přece nesníte najednou!“

—————

Zpět