RIPRA VÁŠ PDMS PARTNER


Já bych k tomu něco měl.

14.01.2020 16:56

Zvířátka v lese si udělají demokracii a postaví si kadibudku. 

První den přijdou ke kadibudce a kadibudka má vymlácené okno. 

Všichni svolají velkou lesní poradu, a předseda říká: "Kdo k tomu může něco dodat, ať zvedne ruku. 

Zajíc zvedne ruku a povídá: "Já bych k tomu něco měl. Přišel medvěd, vysral se, utřel si se mnou zadek a prohodil mě oknem." 

Na to zvířátka v radě odpoví: "No jo, medvěd, to je samotář a je moc drsnej, na toho nemáme. Uvidíme, snad toho nechá." 

Druhý den přijdou ke kadibudce a ta má vymlácené dveře. 

Opět svolají poradu a vyhlásí, že kdo k tomu může něco dodat, ať zvedne ruku. 

Liška zvedne ruku a povídá: "Přišel medvěd, vysral se utřel si se mnou zadek a prohodil mě dveřma. " 

Zvířátka na to: "No, ten medvěd už nás pěkně štve. Co se ale dá dělat, snad toho nechá." 

Přijdou ke kadibudce třetí den ta je celá rozbitá. Opět svolají poradu, kdo k tomu může něco říct, ať zvedne ruku. 

Přihlásí se ježek: "Já bych k tomu něco měl."

—————

Zpět