RIPRA VÁŠ PDMS PARTNER


Ta potvora nenapíše, nezavolá

14.01.2020 13:23

Potkají se dva kamarádi, jeden má úplně bílé vlasy. Ten druhý se ho ptá: „Prosím tě, co se ti stalo?“ 

On na to: „Víš, byl jsem v Africe, a ztroskotali jsme uprostřed řeky plné krokodýlů.“ 

Druhý: „To se nedivím, že jsi zešedivěl.“ 

První: „Ale to není z toho. Plavu ke břehu, proti mně obrovský krokodýl, hubu jak vrata, už mě chtěl spolknout. Najednou mě něco chytne za límec a vytáhne z vody. Obrovská gorila.“ 

„No, to se nedivím,že si šedivý.“ 

„Ale to ještě není z toho. Já jsem tam musel s tou gorilou tři roky souložit.!“ 

„No, tak to už se vůbec nedivím, že jsi šedivý. Hlavně, že to už máš za sebou.“ 

„Ale to ještě není z toho. Představ si, že už jsem půl roku doma a ta potvora nenapíše, nezavolá...“

—————

Zpět